reede, 8. september 2023

Kas aastatetagune pangarööv ja äsja toimunud mõrv on seotud?

Washington Poe ja Matilda "Tilly" Bradshaw kutsutakse sündmuskohale lõbumajja, kus üks mees on pesapallikurikaga surnuks pekstud. Poe on imestunud, kuna enamasti seisneb tema töö sarimõrvarite tabamises, see juhtum näib olevat hoopis midagi muud. Kuid keegi soovib, et just Poe seda juhtumit uuriks. Poe ja Tilly asuvad mõrva uurima ning ilmneb midagi eriskummalist - ohvrit on prestiižse ametikoha jaoks põhjalikult kontrollitud, kuid tema tausta pole võimalik kuidagi tõestada. 

Mõned aastad tagasi leidis aset panka sissemurdmine, mille käigus aga veidral kombel midagi ei varastatud. Kas võib olla, et toona aset leidnud juhtum ning Poe ja Tilly uuritav mõrv on omavahel seotud?


Nagu teisedki M. W. Craven'i romaanid on ka "Keelutsoon" algusest peale põnev ja kaasahaarav. Poe ja Tilly on endiselt väga head uurijad, kel ei jää ükski pisidetail kahe silma vahele. Lugedes tundus mulle üks tegelane juba algusest peale kahtlane ning ma ei jõudnud raamatui lõppu ära oodata, et teada saada, kas aimasin õigesti. Raamatut edasi lugedes pikenes ka mu kahtlusaluste nimekiri, kuid nagu ka sarja eelnevate osade puhul suutis autor mind taaskord üllatada. 

Minu jaoks muudavad selle sarja eriti heaks peategelased Poe ja Tilly. Nad on head sõbrad, Poe alati Tilly eest (kel sotsiaalsed oskused mõnevõrra nõrgemad) seismas. Tilly toetab Poe'd juhtumite uurimisel oma suurepäraste IT-alaste oskustega. Ootan põnevusega sarja järgmist osa! 

Soovitan lugeda! Aga - seda sarja tuleks teha kindlasti lugeda õiges järjekorras, kuna üheks läbivaks liiniks raamatutes on Poe minevik, mida mees samuti uurib. 


Teised M. W. Craven'i raamatud minu blogis:


"Nukumäng"

"Võõras veri"

"Kuraator"


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Popstaari elu teine külg

Pean alustuseks tunnistama, et ma ei ole eriti suur elulugude lugeja. Vahel aga satun neidki lugema, kui raamat on persoonist, kes mulle huv...