reede, 10. veebruar 2023

Võidujooks elu või surma nimel

Richard ja Margaret Swann veedavad kahekesi rahulikku õhtut, kuni keegi nende koju sisse murrab. See keegi ei lahku sealt elusalt. Inspektor Fawley ja tema meeskond hakkab juhtunut uurima ning peagi saab selgeks, et salapärane sissetungija ei olnud Swannide jaoks sugugi tundmatu. Välja tuleb ka seos ühe aastaid tagasi toimunud võika juhtumiga ning kui selgub, et selle juhtumi eest pikalt vanglas olnud naine on tegelikult süütu, on meedia sõiduvees. 

Cara Hunter on üks minu lemmikautoreid ning "Elu või surma nimel" on inspektor Fawley sarja kuues osa. See on üks raamatutest, mille kohta on keeruline kirjutada ilma, et sisu reedaks. Seda ma aga teha ei taha, seega kirjutan siia lihtsalt oma üldised mõtted :) 




Kui vahel juhtub, et sarja avaosa on sisult tugev ning edasised osad "lahjemad", siis selle sarja kõik kuus osa on sisult nutikad, läbimõeldud ja ülimalt huvitavad. Lugedes oli mitmel korral tunne, et nüüd olen välja nuputanud, millega see lugu lõpeb, aga sellele järgnes kohe pööre, mis mu teooria pea peale keeras. Viimased leheküljed lugesin ahvikiirusel, et teada saada, millega see lugu lõpeb, millega autor mind romaani lõpus üllatab. 

Mulle on meeldinud kõik selle sarja osad ning kõik saavad minult ka lugemissoovituse. Aga kindlasti soovitan neid lugeda algusest peale õiges järjekorras, et tegelaste, eriti inspektor Fawley eraelust (mis moodustab neist raamatutest küllaltki suure osa) paremat aimu saaks. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Kümme väikest sõdurpoissi...

Nagu pikaajalisemad blogilugejad teavad, siis üsna suure osa raamatutest, mida loen moodustavad krimiromaanid. Siiski ei ole ma siiani lugen...