reede, 3. veebruar 2023

Sünge lõpuga vana-aastaõhtu pidu

Rhys Lloyd - edukas laulja ja Peegeljärve äärsete suvekodude omanik on otsustanud korraldada vana-aasta õhtul peo. Peole on kutsutud nii külarahvas kui ka suvekodudes peatujad. Maja on rahvast täis, šampanja voolab ojadena - see on unustamatu pidu. Jah, unustamatu on see tõepoolest, kuid keegi kutsututest ei ole peomeeleolus, sest keskööl leitakse Rhys Peegeljärvest surnuna ulpimast. 

Juhtunut hakkavad uurima kohalik konstaabel Ffion Morgan, kes tunneb kõiki peol viibinuid. Tõsi, küll mitte isiklikult, aga väikese koha värk - kes on naaber, kes kunagina klassi ja/või trennikaaslane jne. Koos kontaabel Morganiga hakkab mõrva lahendama ka konstaabel Leo Brady, kes tuleb Inglismaalt.



Romaanis on tegelasi üsna palju ning igaühel neist oli põhjust Rhys tappa. Põhjust selleks oli ka konstaabel Morganil endal, see muutis loo üpriski põnevaks ning ma ei jõudnud romaani lõppu ära oodata, et saada teada, kelle südametunnistusel mehe surm lasub. Mulle meeldis ka romaani ülesehitus - erinevad peatükid eri tegelaste silme läbi. Selliselt kirjutatud romaane meeldib mulle lugeda, sest iga peatükiga saad killukese infot, mis Sind lõpplahendusele lähemale viib. 

Olen lugenud kõiki seni eesti keeles ilmunud Clare Mackintosh'i põnevikke, ning kõik on mulle meeldinud. Ta on ka üks neist autoritest, keda alati soovitan, kui keegi minult põnevikusoovitusi küsib. Goodreadsist nägin, et konstaabel Morgani sarjale on tulemas ka teine osa, mida põnevusega ootan ning kindlasti ka blogis kajastan, kui see eesti keeles ilmub. 


Suur tänu kirjastusele Pegasus selle raamatu eest!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Kümme väikest sõdurpoissi...

Nagu pikaajalisemad blogilugejad teavad, siis üsna suure osa raamatutest, mida loen moodustavad krimiromaanid. Siiski ei ole ma siiani lugen...