kolmapäev, 14. detsember 2022

Igale perele kulub ära üks tubli koduabiline

Millie on kümme aastat oma elust vanglas veetnud. Peale vabanemist sai ta tööd baaris, kust ta aga sobimatu käitumise pärast vallandati. Niisiis leidiski ta end ühel hetkel elamas enda autos. Millie leiab internetist kuulutuse, kus üks perekond otsib endale koduabilist. Naine otsustab kandideerida ning osutubki valituks.

See perekond on pealtnäha tavaline, lihtsalt keskmisest jõukam. Pereema Nina, tema abikaasa Andrew ning nende tütar Cecilia. Ajapikku saab Milliele selgeks, et see perekond on vastupidine näide tavalisele ideaalsele perekonnale. Andrew näib päev-päevalt aina õnnetum, Cecilia ei meenuta üldse tavalist endaealist last ning Nina püüab Milliet igal võimalusel halvas valguses näidata.



Selle raamatuga alustades olin kindel, et tean, mis suunas lugu edasi läheb. Nina on tüüpiline rikka mehe abikaasa, kes end koduabilise peal välja elab. Samas aga keerles mu peas küsimus: mis oli sellise käitumise ajendiks? Selle taga peab ometi olema midagi enamat? Veel murdsin pead selle üle, miks Millie vanglas oli? Ta tundus ju olevat niivõrd sümpaatne, klassikaline "hea" tegelane?

Tunnistan, et vahel kipun romaanide lõppe lugema juba siis, kui raamatuga alles poole peal olen. "Koduabilise" puhul ma seda ei teinud, sest tahtsin selle looga algusest lõpuni "õiget" rada pidi käia. Lugeda raamatut ning lasta autoril end üllatada. Ootused põneva lõpplahenduse osas olid suured, sest ka raamatu kaanel oli kirjas, et see lõpeb vindiga. Ja uskuge - see raamat lõppes ikka korraliku pöördega. 

"Koduabiline" oli üks mu selle aasta paremaid lugemiselamusi ning oma suureks üllatuseks nägin Goodreadsis, et autor on "Koduabilisele" ka järje kirjutanud ja niipalju kui sealne sisututvustus ütleb, on ka see ülimalt põnev. Freida McFadden'i romaane loen ka tulevikus hea meelega, sest "Koduabiline" jättis mulle väga hea emotsiooni ja pakkus põneva lugemiselamuse. Soovitan, soovitan, soovitan!


Teised Freida McFaddeni raamatud minu blogis:

"Ükshaaval"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Kas koolitüdruk suudab lahendada aastatetaguse mõrva?

"Hea tüdruku mõrvaraamatu" tegevus toimub väikeses linnas nimega Little Kilton. Viis aastat tagasi tapeti koolitüdruk Andie Bell. ...