esmaspäev, 11. detsember 2023

Lugu sellest, kuidas lõõgastav spaapuhkus muutub õudusunenäoks...

Kuus sõpra otsustavad sõita puhkusele luksuslikku spaahotelli. Claire loodab, et see puhkus aitab tal töö- ja olmemured unustada. Ta loodab, et saab lõõgastuda ja puhkust nautida hoolimata sellest, et kaasa tuleb ka tema abikaasa Noah, kes naisega viimasel ajal üpris vastikult käitunud on. Puhkusele tulevad ka paari sõbrad Jack ja Michelle ning Lindsay ja Warren. Igaüks neist aga varjab saladust. 

Romaani sisututvustus oli paeluv ning kuna mu eelnev kogemus Freida McFadden'i loominguga oli väga positiivne, siis ei kahelnud ma hetkegi, kas lugeda ka romaani "Ükshaaval". Algul mind veidi häiris, et sisututvustuses "reklaamiti" kõigi tegelaste suuri saladusi, kuid kui olin lugenud ära umbes veerandi raamatust, olid saladused ainult Claire'l ja Jack'il. Kui nad aga tükk aega metsas ekselnud olid ning lukskslikku spaahotelli ei paistnud kusagilt, muutus lugu huvitavaks. Ja seltskond jääb järjest väiksemaks...



Romaani lõpp oli minu jaoks ühest küljest üllatav, teisest küljest aga aimasin üsna romaani alguses, kes sõpruskonna liikmeid kõrvaldab. Aga et tal selles ka kaasosaline oli, oli minu jaoks üllatus. Mulle meeldis, kuidas Claire'i ja Noah' suhe romaani algul peaaegu purunemas oli, kuid oli südantsoojendav lugeda, kuidas ohtlikud sündmused neid taas liitsid. Aga romaani suurim üllatusmoment oli epiloog, mis jättis otsad ikka täiesti lahtiseks ning andis võimaluse mõelda, kas ja kuidas Claire'i ja Noah' suhe edasi läheb. 

"Ükshaaval" oli mõnus ja põnev romaan. Sain seda lugedes enda jaoks kinnitust, et Freida McFadden on üks neist autoritest, kelle romaane kindlasti ka tulevikus lugeda soovin. Soovitan lugeda!



Teised Freida McFadden'i romaanid minu blogis:

"Koduabiline"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Popstaari elu teine külg

Pean alustuseks tunnistama, et ma ei ole eriti suur elulugude lugeja. Vahel aga satun neidki lugema, kui raamat on persoonist, kes mulle huv...