reede, 15. detsember 2023

Poola - kas ainult õunad ja tomatid?

Raamatu autor Anna Tiido töötas Brüsselis, Eesti esinduses Euroopa Liidu juures. Teda ootavad ees suured muudatused. Esiteks kolib ta koos perega uude riiki - Poola. Teiseks, seekord on Anna hoopis teises rollis, kui seni. Ta on nüüd suursaadiku abikaasa. Lugesin huviga, kuidas Anna koduse rolliga kohaneb. Kui oled suure osa oma elust tööd teinud, võib selline muutus algul päris harjumatu olla. 

Mulle meeldis, et ta kasutas võimalust panustada enda haridusse ning tegi Poolas olles ära doktorikraadi. Ma ei usu, et ise kunagi nii kaugele jõuan, aga mul on suur respekt nende suhtes, kes niivõrd suure asjaga hakkama saavad.




"Minu Poola" andis võimaluse saada teada, milline on Eestit võõrriigis esindava suursaadiku abikaasa elu. Kuigi see on suuresti nn "tavalise koduperenaise" elu, on selles siiski ka nii mõndagi huvitavat - suhtlus ja koosviibimised teiste suursaadikute abikaasadega, ühiste ürituste korraldamine jne. Ma olen ise ka mõelnud, et kunagi Poolasse reisida. Raamatus kirjeldas autor Poola linnu, söögikohti ja üldist elu-olu ning veendusin veelgi enam selles, et ühel heal päeval reisin ma kindlasti oma perega sinna. Üldiselt jäin raamatuga rahule, kuigi oleksin oodanud veidi rohkem teada Poola igapäevaelust.  


Suur tänu kirjastusele Petrone Print selle raamatu eest!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Popstaari elu teine külg

Pean alustuseks tunnistama, et ma ei ole eriti suur elulugude lugeja. Vahel aga satun neidki lugema, kui raamat on persoonist, kes mulle huv...