laupäev, 9. detsember 2023

Narva - ilus tööstuslinn

Narva on linn, millest on alati huvitav lugeda. Seega, kui nägin, et Petrone Prindil ilmus raamat pealkirjaga "Minu Narva", olin kohe huvitatud. Raamatu paari esimest peatükki lugedes tundus, et autor kirjutab palju Narva ajaloost. See oli ühest küljest huvitav, kuid teisest küljest oli seda kohati minu maitse jaoks ehk liiga palju. Suure huviga lugesin aga sellest, mis toimus Narvas 1990ndatel. Esiteks seetõttu, et sel perioodil lihtsalt juhtuski palju, teiseks vast seetõttu, et ise mäletan ise üht-teist sellest ajast.

Näiteks oli huvitav lugeda, kuidas inimeste soovid ja eelistused ajas muutuvad. Raamatu autor Katri Raik kirjutas raamatus naisest, kelle jaoks hruštšovkad olid kui lossid ning ta ei kujuta mugavamat elusaset ettegi. Tänapäeval ei kujuta ette, et keegi midagi sellist väidaks. 


Huvitav oli lugeda ka selle kohta, kui palju tööstust Narvas ikkagi on. Nii mõnegi maailmakuulsa firma toodangu pisidetailid valmivad just Narvas. Suure huviga lugesin ka Narva söögikohtade kohta. Olen ka ise oma perega Narvat külastanud ning märkasin raamatus paari täitsa tuttavat söögikohta (ning mõnda, mida tulevikus külastada). 

Narva on minu arvates üks ilusamaid Eesti linnu. Nõustun autoriga selles osas, et Narvat külastataks ilmselt märksa rohkem, kui seal oleks korralik hotell või paar.

Raamatut lugedes oli tunda, et Narva on autorile südamelähedane linn ning ka minul tekkis soov Narvat taas külastada.


Suur tänu kirjastusele Petrone Print selle raamatu eest!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Popstaari elu teine külg

Pean alustuseks tunnistama, et ma ei ole eriti suur elulugude lugeja. Vahel aga satun neidki lugema, kui raamat on persoonist, kes mulle huv...