neljapäev, 16. november 2023

Müstiline perekond

Cornwalli rannik. Seal asub väike, kuid sellegipoolest muljetavaldav maja Seaglass. Perekond Darkerid on kogunenud sinna selleks, et tähistada üht tähtsat sünnipäeva.

Loo keskmes on Daisy Darker, südamerikkega sündinud tüdruk, kelle vanaema 80. juubelit Darkerid tähistavad. Tõus lõikab nad muust maailmast ära ning keskööl, kui torm on saavutanud haripunkti, on Daisy vanaema surnud. Tund aega hiljem leitakse järgmise Darkeri laip. Keegi omade seast on nad sihikule võtnud. Aga kes? Ja miks?

Alice Feeney romaane olen lugenud ka varem ning need on mulle meeldinud. "Daisy Darker" võlus mind oma sisututvustusega - muust mailmast ära lõigatud tegevuspaik tähendab, et kahtlusaluseid on vähe ja see omakorda paneb mind kaasa mõtlema. Mis võib olla selle inimese motiiv, kes omaenda pereliikmeid tapab? Ja lisaks - vaadake, kui ilus on selle raamatu kaanekujundus!




Kuigi raamatu sisu keerleb ümber Darkerite perekonna on loos suur roll ka nende naabruskonnas elanud noormehel Conoril, keda Daisy ja tema õed Lily ja Rose tunnevad juba lapsepõlvest. Mida rohkem ma lugesin, seda rohkem olin tema suhtes kahtlustav. Ehk oligi tema see, kes Darkerid sihikule on võtnud? Mida ma aga välja mõelda ei suutnud, oli tema motiiv. 

Autorile jagub mul selles suhtes ainult kiidusõnu, sest õiget süüdlast ma ära ei arvanudki. Nurisen aga õige pisut romaani lõpu osas, mis tekitas minus vastakaid tundeid. See oli ühest küljest ootamatu, ettearvamatu ja nukker, teisest küljest oli see minu jaoks pisut ebarealistlik. 

Kui otsid lugemist pimedaks sügis- või talveõhtuks, siis on "Daisy Darker" just Sulle! Ja minu arvates on see veel eriti ideaalne lugemine siis, kui akna taga möllab torm ja puhub tugev tuul. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Popstaari elu teine külg

Pean alustuseks tunnistama, et ma ei ole eriti suur elulugude lugeja. Vahel aga satun neidki lugema, kui raamat on persoonist, kes mulle huv...