teisipäev, 28. november 2023

Lummav lugu iga-aastasest suvelõpupeost

Malibu, 1983. a. 

Saabumas on Rivade iga-aastane pidu. Kõik on kutsutud ja kõik tahavad sellest peost osa saada.

Loo keskmes on Rivade perekonna neli last. Nina - surfar ja supermodell, Hud - fotograaf, Jay - surfitšempion ning nende väike õde Kit. Mitte keegi neist ei oota seda pidu, sest igaüks neist varjab midagi. Kui pidu on täies hoos langevad maskid ja varjatud saladused tulevad päevavalgele. Hommikuks on Rivade villa maha põlenud.

Raamatus jooksid parallelselt kaks liini 1983. a peol toimuv ning Rivade perekonna kujunemise lugu. Nina, Jay, Hud'i ja Kit'i isa Mick Riva oli ühtaegu hurmav laulja, kuid ka parajalt ebameeldiv mees. Lugedes oli üsna lihtne aimata, keda Kit sellele peole aastaid kutsunud on.




Minu jaoks oli huvitav, kuidas autor kirjutas siia romaani sisse ühe oma teise romaani tegelase Carrie Soto (kes on romaani "Carrie Soto is back" peategelane). Ma ei ole tähele pannud, et seda just tihti tehakse. Lisaks kiidan väga ka selle romaani tõlkijat. See kõlab ehk veidralt, aga mulle meeldib, kui lugedes pole aru saada, et tegu on tõlgitud teosega ning selle romaani puhul just nii oligi. Veidi kriitiline olen selles osas, kuidas Nina peale ema surma oma vendadele ja õele sisuliselt ema eest oli. See lihtsalt tundub minu jaoks ebausutav. 

"Malibu tõuseb tuhast" on minu esimene kokkupuude Taylor Jenkins Reid'i loominguga. Tegu on autoriga, kellest sotsiaalmeedias palju räägitakse. Tema kaks eelnevat eesti keeles ilmunud romaani on mul veel lugemata, kuid olles nüüd saanud positiivse lugemiselamuse, siis võtan ka tema teiste romaanide lugemise ette.

Soovitan seda romaani neile, kes otsivad lihtsat, kuid samas meeldejäävat ja emotsiooniderohket lugemiselamust.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Popstaari elu teine külg

Pean alustuseks tunnistama, et ma ei ole eriti suur elulugude lugeja. Vahel aga satun neidki lugema, kui raamat on persoonist, kes mulle huv...