kolmapäev, 27. september 2023

Abielu täis saladusi

Marissa ja Matthew Bishop. Neil näib kõik olemas olevat - ilus kodus, armas poeg ning nad on piisavalt jõukad, et endale üht-teist head ja paremat lubada. Nad on pealtnäha ideaalne paar. Kuni hetkeni, mis Marissa oma abikaasat petab. Naine tahab poja pärast nende abielu päästa ja pöördub Avery Chambers'i poole. Avery on küll oma terapeudulitsentsi kaotanud, kuid jätkab sellest hoolimata inimeste nõustamist. Kui Marissa ja Matthew tema näpunäidete abil oma suhet päästma hakkavad, tuleb ilmsiks nii mõnigi saladus.


Raamatut lugema asudes oli mu esimene mõte, et Avery on emma-kumma Bishopiga mingil moel minevikus seotud olnud. See tunne saatis mind kuni raamatu lõpuni. Avery meetodid tundusid mulle üsna kahtlased, kuid mingitel hetkedel oli neis ka teatav loogika. Teine tegelane, kelle osas väga kahtlustav olin, oli Polly, kes töötav Marissa poes abilisena. Ta tundus olevat LIIGA innukas ja püüdlik ning nagu raamatust selgus, varjas ka tema nii mõndagi saladust. 

Olles ise inimene, kes oma kaaslasele täielikult pühendub, oli mul raske aru saada, miks Marissa oma abikaasat pettis. See oleks midagi, mida mina kunagi teha ei suudaks ning mille suhtes on minul täielik nulltolerants. 

Autorid olid osavad mind nii mõnelegi valejäljele juhtima. Kohati tundus, et raamatus on erinevaid tegelasi ja niidiotsi nii palju, et ootasin huviga, kas / kuidas autorid need omavahel tervikuks seovad. Ning jah - nad said sellega minu arvates suurepäraselt hakkama. Olen Greer Hendricks'i ja Sarah Pekkaneni raamatuid ka varasemalt lugenud ning jään huviga ootama, mida põnevat neilt tulevikus ilmub. Soovitan, kui otsid sügisõhtuks mõnusat, kuid ka veidi pingelist lugemist.


Suur tänu kirjastusele Varrak selle raamatu eest!


Teised Greer Hendricks'i ja Sarah Pekkaneni raamatud minu blogis:

"Nimetu tüdruk"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Popstaari elu teine külg

Pean alustuseks tunnistama, et ma ei ole eriti suur elulugude lugeja. Vahel aga satun neidki lugema, kui raamat on persoonist, kes mulle huv...