laupäev, 30. märts 2024

Ei või iial teada, kes su naabermajja kolib ...

Minevik. Abby ja tema vend Tom satuvad autoavariisse, millest Tom paraku eluga ei pääse. Abby süüdistab ennast juhtunus meeletult ning ei suuda endale andestada. Ta lõpetab suhtluse Liamiga, mehega, keda südamest armastab, kuna kardab, et mees hakkab teda vihkama. 

Tänapäev. Abby on abielus Nate'ga ning neil on tütar Sarah. Nate oli see, kes tol saatuslikul ööl avariipaigast mööda juhtus minema ning Abby auto juurest ohutusse kaugusesse tõmbas enne kui auto põlema süttis. Tom'i elu tal päästa ei õnnestunud ja seetõttu on tal rängad süümepiinad. Saatuse irooniana kolib Liam oma perega Abby naabermajja elama. Abby ja Liam lepivad kokku, et teesklevad, et ei tunne teineteist.

Selle raamatu sisututvustus oli paljutõotav, kuid kui olin lugenud umbes 100 lk tundus mulle, et selle raamatu tempo on minu maitse jaoks pisut liiga aeglane. Sellegipoolest jätkasin lugemist, sest tahtsin teada, millega see lugu lõpeb.



Abby'st oli mul siiralt kahju, sest autoavarii rikkus tema suhte emaga ning Liamiga. Oli üsna selge, et kui avariid poleks olnud, oleksid nad Liamiga lõpuni kokku jäänud. Elul on aga kombeks keerdkäike teha  ja nii tärkab Abby ja Liam'i vaheline side taas. Abby lepib ka oma emaga ära olgugi, et asjaolud, miks see juhtus ei olnud just positiivsete killast. 

Raamatu lõpp oli minu jaoks jällegi veidi liiga kiire tempoga ning tundus, et ühekorraga juhtub nii paljut. Kuna ma siinkohal raamatu sisu palju reeta ei tahaks, siis ütlen vaid, et üks tegelane saab õnnetult surma ja üks tegelane osutub hoopis ebameeldivamaks kui ta seda raamatu vältel oli.  

Üldises plaanis oli selle raamatu näol minu jaoks tegu keskmisest tsipa põnevama naistekaga. Kui selles midagi õpetlikku oli, siis oli see - asju ei saa lõpmatuseni varjata. Ja vahel on parem rääkida tõtt.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Popstaari elu teine külg

Pean alustuseks tunnistama, et ma ei ole eriti suur elulugude lugeja. Vahel aga satun neidki lugema, kui raamat on persoonist, kes mulle huv...