esmaspäev, 9. mai 2022

Perekond on ALATI kõige tähtsam

Väärika sugupuuga perekond Story perekonna lugu on jätkumas. Aubrey, Jonah ja Milly on nõod, kuid nad ei ole teineteist kunagi näinud. Veel enam - nad ei ole ka teineteisega kunagi suhelnud. Nüüd aga on nende vanaema saatnud neile kirja, milles kutsub noori suveks saarel asuvasse kuurordisse tööle. Otse loomulikult tärkab noortes huvi, eriti seetõttu, et vanaema on nende vanematest juba ammu enne Aubrey, Jonah'i ja Milly sündi lahti öelnud. 

On üks asi, mis kõiki inimesi suuremal või väiksemal määral puudutab ja selleks on raha. Noorte vanaemal on pärandada nii mõndagi, mistõttu ei ole minemata jätmine juba nende vanemate arvates variant. Saarele saabudes saab noortele selgeks, et vanaemal on nendega aga hoopis muud plaanid. Ja mida kauem nad saarel viibivad, seda selgemaks saab neile, et nende perekonna minevikus on peidus saladusi.




Aubrey, Jonah ja Milly on kõik iseloomudelt väga erinevad. Aubrey ja Jonah on pigem tagasihoidlikumad, Milly seevastu väga julge ja pealehakkaja. Mis mulle aga silma jäi oli see, et nad kõik olid oma vanematele sedavõrd "head lapsed", et olid nõus saarele tööle minema hoolimata sellest, et see ei tundu nende jaoks just ideaalne suve veetmise viis. Nende vanematele aga küll, sest see aitaks neil oma ema silmis taas heasse kirja saada. Lugu oli põnev ja läks eriti põnevaks siis, kui noored oma suguvõsa minevikku uurima hakkavad ning seni kiivalt varjatud saladused ilmsiks tulevad. 

Mulle meeldis ka see, et loos olid oleviku ja mineviku peatükid peaaegu vaheldumisi, see andis hea võimaluse loo lahenduse osas kaasa mõelda. Kuid ei - selle lõppu ma ette aimata ei osanud ning see muutis "Nõod" minu jaoks veelgi põnevamaks. 
Olen lugenud kõiki Karen M. MacManus'e romaane, mis seni eesti keeles ilmunud on ning kõik on mulle meeldinud. Ta oskab kirjutada põnevaid ja kaasahaaravaid romaane ning soovitan neid lugeda ka Sinul. 



Karen M. MacManus'e romaanid minu blogis:

"Üks meist on järgmine"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Kas koolitüdruk suudab lahendada aastatetaguse mõrva?

"Hea tüdruku mõrvaraamatu" tegevus toimub väikeses linnas nimega Little Kilton. Viis aastat tagasi tapeti koolitüdruk Andie Bell. ...