kolmapäev, 10. aprill 2024

Raamat inimese parimast sõbrast

Need, kes mind läbi ja lõhki tunnevad teavad, et ma olen totaalselt "peast koerainimene". Koerad on mulle meeldinud juba lapsest saati ning nii olengi ma suurest huvist ja kirest lugenud läbi pea kõik koertest rääkivad raamatud, mis eesti keeles ilmunud on. Kui nägin, et Jes Kirjastusel ilmub raamat "Koer - otse ja ausalt", siis teadsin kohe, et loen kindlasti ka selle läbi.

Enda arvates tean koerte mõttemaailma kohta nii mõndagi. Muidugi ei pea ma ennast sel alal eksperdiks ega ammugi mitte koerte koolitajaks, aga mingid algsed teadmised mul siiski on. See raamat aga avas mu silmi tohutult. Seal oli minu jaoks nii palju uut ja huvitavat informatsiooni. Kuna autor on ise koertekoolitaja, siis illustreeris ta oma òeldut näidetega, mida ta ise kas oma koera/koertega või treenitavate koertega kogenud on. Mulle meeldis ka see, et autor kirjutas oma raamatus sellest, kuidas tulla toime lemmiku lahkumisega. See on enamike loomaomanike jaoks üks raskemaid hetki ning autor jagas näpunäiteid, kuidas seda leevendada.


Mulle tohutult meeldis see raamat ning see on minu hinnangul üks paremaid koertest rääkivaid raamatuid. Leian, et see võiks olla igal inimesel nn "kohustuslik kirjandus" enne koera võtmist. Samas on see ka raamat, mille juurde aeg-ajalt tagasi tulla, et sealt õigel hetkel vajalikku infot ammutada. Kuna olen ka ise koeraomanik (nagu selle postituse piltidiltki näha), siis kaalun ise ka oma koduse raamaturiiuli täitmist selle raamatuga. Soovitan!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Popstaari elu teine külg

Pean alustuseks tunnistama, et ma ei ole eriti suur elulugude lugeja. Vahel aga satun neidki lugema, kui raamat on persoonist, kes mulle huv...