kolmapäev, 24. juuli 2024

Uinuv kaunitar või...?

Oxfordshire, 209. Aset on leidnud topeltmõrv. Ühest majakesest leiti kahe inimese surnukehad, nende kõrval lebas Anna O, olles sügavas unes. Neiu käes oli nuga. 

Tänapäev. Anna ei ole 2019. aastal aset leidnud topeltmõrvast saati silmi avanud. Juhtum jõuab kriminaalpsühholoogi ja uneeksperdi Benedict Prince'ini, kes on tõenoliselt viimane lootuskiir Anna juhtumi lahendamiseks.



See romaan tundus üpris huvitav ja intrigeeriv. Ma ei ole lugenud just palju krimiromaane, milles kahtlusalune 99,99% süüdi on, kuid kelle üle kohut mõista ei saa. Anna puhul olid faktid ilmselged - ta leiti magamas, nuga käes, oma kahe sõbra surnukehade juurest. Veel enam, Anna oli ka oma perele sõnumi saatnud, milles teo sisuliselt üles tunnistas.

Kui seda romaani lugema hakkasin, tundus see minu jaoks veidi veniv ja laialivalguv, kuid asi muutus esimese osa lõpus, kui toimus pehmelt öeldes jahmatav pööre. Alates sellest hetkest lugesin romaani "Anna O" suure huviga ja ei jõudnud lõppu ära oodata. Olin üsna kindel, et tean, kuidas lugu lõpeb ning olin isegi natuke pettunud - kas tõesti selline lõpp? Aga ei - kõige ootamatumad pöörded olid hoopiski raamatu viimastes peatükkides. 

"Anna O" oli põnev ja haarav romaan, mille tempo oli minu maitse jaoks ehk natuke aeglane, kuid mulle meeldis, et terve romaani lugemise vältel oli pinge õhus. Soovitan lugeda!


Suur tänu kirjastusele Pegasus selle raamatu eest!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Lohed ja ratsanikud ja maagia

Kui rääkida fantaasiakirjandusest, siis selle žanri raamatud mulle ülemäära palju lugemiseks kätte ei juhtu. Kui mõningad näited tuua, siis ...