laupäev, 27. aprill 2024

Popstaari elu teine külg

Pean alustuseks tunnistama, et ma ei ole eriti suur elulugude lugeja. Vahel aga satun neidki lugema, kui raamat on persoonist, kes mulle huvi pakub, kellega ma mingil määral suhestun või kelle elust rohkem teada tahan. Kui nägin, et ilmunud on Britney Spears'i elulugu, siis teadsin üsna kohe, et tahan seda lugeda. 

Britney lapsepõlv ei olnud kerge. Tema vanemad olid küllaltki karmid, isa oli lisaks ka alkohoolik. Soov esineda oli tal juba lapsena ning nii viisidki vanemad ta telešõu "The All New Mickey Mouse Club" castingule. Esimesel korral ta sinna valituks ei osutunud, kuid mõned aastad hiljem, olles vahepeal kogemusi saanud, läks ta uuesti selle šõu castingule. Seekord osutuski ta valituks. Lisaks temale sai sellest šõust tuule tiibadesse nii mõnigi tänaseks maailmakuulus laulja. Lisaks tutvus ta seal Justin Timberlake'ga, kellest sai hiljem tema poiss-sõber. 




Raamatus kajastati ka seda, kuidas sündisid Britney kuulsamad laulud ning muusikavideod. Kuna nii laulud kui ka muusikavideod olid mulle tuttavad, siis oli huvitav lugeda nende tekkelugusid. Muusikat avaldama hakates hakkas Britney selle eest ka raha teenima. Nii oligi tal juba teismeeas nii palju raha, et tal oli võimalik ka oma perekonda toetada. 

Kuid ei Britney (ega ka teiste kuulsuste) elu ei ole meelakkumine. Alustades pidevast meediatähelepanust lõpetades sellega, et nad on toiduahela tipus, mis tähenda, et nende tööst sõltub paljude teiste inimeste sissetulek. Ma usun, et vaimsele tervisele ei saa selline asi kuidagi hästi mõjuda. 

Raamat andis hea ülevaate sellest, kuidas Britney'st sai maailmakuulus popstaar. Teisalt andis see ka aimu, milline oli tema pealtnäha ideaalse elu teine külg. Mulle igatahes meeldis ning soovitan lugeda.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Popstaari elu teine külg

Pean alustuseks tunnistama, et ma ei ole eriti suur elulugude lugeja. Vahel aga satun neidki lugema, kui raamat on persoonist, kes mulle huv...